fredag 6 augusti 2010

Mollys lilla rosa!





Ja,tänk att det var lilla jag som invigde Mollys ursöta mini stekpanna. Jag hittade denna bedårande lilla rosa sak på Åhléns för endast 59:-. Såklart fick den följa med hem till oss.
Tanken var att Molly skulle laga scramble eggs i den ,för det är hennes specialitet!!
Jag själv invigde den med en lovely omelett med parmaskinka/ost samt goda tomater.
!
Igår hade vi en hel dag. Vi tog trippen runt Dellensjöarna med medhavd fika och stannade till vid Gröna Systrar utanför Hudiksvall. Det är en lisa för själen, en ovanligt vacker handelsträdgård med mycket känsla i. Sedan var det dags för Mulle Meck och även om Molly och hennes kompis var äldst så hade dom himla skoj. Vi käkade lunch och glass på stán och besökte en mycket trevlig antikaffär med alldeles för höga priser. Jag såg en hel del prylar som finns uppe på min vind som kostade några kronor mer än vad jag har gett för dom :) Hmm...kanske dags att sälja några dyrgripar!!

Imorgon bär det av till Härnösand på dop över dagen. Det är lilla Nora som ska döpas och vi hade ju tänkt att stanna kvar runt Höga kusten på en minisemester men så blir det inte denna gång!

Jag är så himla sugen att boka en weekend i Dalarna i höst för att ladda batterierna på riktigt,bara jag och maken på tu man hand! Vi får väl se vad vi hittar på....

Vi har fått hem superfina Oilily väskor i nya färger/mönster och deras snygga plånböcker! Me like alot!!

Nu är Green Gate ordern lagd även julen!! Puh, vad mycket fint dom hade denna gång!

Har två till ordrar som ska mailas till andra leverantörer i helgen och sedan är det dags för Formex så man får lägga band på sig tills dess!

Kram Carina

Inga kommentarer: