onsdag 11 augusti 2010

Gamla och nya favoriter!



Idag känner jag för att visa både en gammal favorit och en ny! Det är min rosa Odd Molly klänning som har så otroligt vackra detaljer och jag är fortfarande så himla kär i detta plagg.
Den får dock inte följa med till Formex denna gång!!
!
Tänk om nån skulle tro att jag inte har några andra kläder ;) Denna gång följer det med en ny Odd Molly favorit, och det är jeanskjolen med volanger!! Jag bara älskar denna kjol! Passar till mycket i min garderob!



Nu är väskan packad inför mässan och i år ska jag och Julia gå på mässan första dagen och det är premiär för henne!! Jag tror hon kommer att bli helt såld :)
Hennes huvud kommer nog snurra runt ett par extra varv!
!
Sen måste jag visa den senaste favoriten i min väsk samling. Vi har fått hem höstens Oililyväskor. Deras färger och mönster är ofta underbara! Så den här skapelsen har fått flyttat hem till mig nu (stackars den!!)
!
Jag hoppas att min Lisbet blir jätteglad nu eftersom jag är så himla trög att uppdatera just nu.
Tyvärr har du legat i min skräppost, älskling,så därför har jag inte sett dina söta meddelanden!!
!
Ikväll har vi varit på handledarutbildning på körskolan så att Julia kan börja övningsköra med oss!! Hjälp, jag vill inte ha så här stora barn!!! Och sen ska jag ligga sömnlös när hon ska vara ute och köra!!
Nu ska jag ner och spendera pengar på mässan och det ska bli hur kul som helst!
!
Ha det gott alla godingar!
Stor kram Carina

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Söt klänning! Förstår att den är en favorit!

Väskan är sååå söt! Skulle passa mig så bra:)
Susanne