tisdag 17 augusti 2010

Mera inköp!







Min absoluta favoritleverantör som alltid håller måttet är faktiskt Miljögården. Det är ingen trendig och "inne" leverantör utan en pålitlig leverantör som alltid har ett brett sortiment och koll på vad som händer och deras priser slår ingen!! Vi har handlat av dom i 15 år och vi är så himla nöjda med dom. Sedan har jag naturligtvis leverantörer som jag bara "dör" när jag kliver in hos men dom kan variera från år till år! En annan sådan guldklimp är ju naturligtvis Ib Laursen som vi hör och häpna också har handlat av i 15 år och vi har alltid varit nöjda med dom också!! Det är så himla skönt att ha sådana duktiga leverantörer med sig i sin butik.
!
Hur som helst har vi handlat massor med vackra saker. Kuddar,quiltar samt tyger och helt otroligt mycket vackert porslin har vi hittat . Så passa på att höst städa dina skåp så du får plats med allt fint nytt porslin som vi får hem. Denna vecka har vi 30% på Cult, Nyblom&Kollén samt Bruka och det är då sommar vi rear ut!
!
Tette och jag plockar upp (och dreglar...) höstens GreenGate och allt är helt ljuvligt!! Vilka mönster....och färger....och....
Me like a lot!
!
Kram på er!
Carina



1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, Ja "Ibbe" och Miljögården har mycket fint och så kul att se lite bilder fr Formex, den där Nötkrämskudden var ju för häftig!!

NU har Gruvagatan 13 öppnat egen butiskblogg också!!!! Mari.