söndag 8 augusti 2010

I like Hunkydory a lot!



Jag bara måste visa den sötaste rosa drömmen som jag önskade mig av maken. Hunkydory gör så himla mycket fint ,tycker jag. Det är oftast enkla kläder med vackra detaljer!
!
Ikväll blev det en himla trevlig kväll på Condis med vansinnigt god mat. Vi testade ett par förrätter och till varmrätt blev det en kycklingfilé fylld med fetaost serverad med bakad potatis med tzatsiki och fräscha grillade grönsaker. Sedan avslutade vi kvällen med dessert såklart och då testade vi pannacotta smaksatt med fläder och frozen halloncheesecake med seg chokladbotten och det var hur gott som helst! Jag känner mig helnöjd med min födelsedag.
!
Imorgon ska vi till världens mysigaste Karin & Daniel! Dom har det sötaste sommarställe som man kan tänka sig och det ligger ljuvligt vid Dellen (ett stenkast från sandstranden!) Det blir en heldag med både lunch och middag och urmysigt sällskap hela dagen! Det är precis vad vi behöver!
!
Du som bor nära oss och Kardemumma måste in och sommar fynda denna vecka! Vi har 30% på Rice, Småfolk, Linum och Marimekko! Välkommen in och fynda!
!
Nu ska jag ut och kolla läget hos er alla!
Kramelikram

4 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, man kanske ska göra sig en tur uppåt i landet snart då.

Butiken är så hrälig och ni har massor med saker just för mig

Kram

♥ Fyra årstider sa...

Suuuuper fin!!
Kram Lotta

Tidsmästarinnan sa...

Grattis i efterskott vännen! Hurra hurra!
Me like Hunky Dory too :-)

Jenny sa...

Hej Carina!
Gillar oxå Hunky dory, jättesöt blus du fick!

Har sett en sån snygg rutig långärmad HD blus med lite frill fram på bröstet jag gärna skulle vilja ha i höstgarderoben:)

Kraam Jenny