tisdag 3 augusti 2010

Hos Carin & Tommy





!
Härom kvällen fick vi en spontan inbjudan till våra goda vänner Tommy och Carin. Dom bor i ett alldeles ljuvligt hus i närheten av oss. Vi tog cyklarna denna härliga kväll. Det var helt fantastiskt att få byta miljö och få skratta och prata om andra saker.
Vi satt ute i deras härliga växthus hela kvällen. (våran Linda gjorde ett reportage om deras växthus i Hem Ljuva Trädgård i våras)
!
Dom hade gjort iordning en underbar gulasch med gott vitlöksbröd som tillagades ute. Familjen Skalberg samt grannar till Karlssons var också med och förgyllde kvällen. Kvällens dessert blev jordgubbar & glass med nyslungad honung, Tack snälla goa vänner som tänkte på oss denna kväll. Det var hur mysigt som helst!!
!
Idag har vi varit i Bollnäs och städat ut Julias lägenhet sedan blev det ett snabbt besök på sta´n för jag ville få tag en klänning som jag hade sett tidigare. Och vilken tur jag hade som fick öppna plånboken på glänt igen (!!!)

Jag har börjat kolla på höstens inköp och måste erkänna att jag längtar lite grann speciellt nu när det har blivit mer höst likt ute!

Carina,
som gillar hösten mycket!

PS;
Som ni ser, så gillar min Julia att kramas och sitta nära och denna gång var det Lisbet som fick kramas med henne ;)

Inga kommentarer: