onsdag 17 mars 2010

Vår och kärlek i luften!


Känner ni hur man fylls med underbara vårkänslor just nu! Solen lyser och det är takdropp och fåglarna kvittrar. Det är kärlek det! Och det underbara ljuset som fyller en med energi så att man orkar ta tag i nya projekt. För visst väcks det en sorts kärlek till den härliga ljusa årstid som vi snart kliver in i. Jag tror att vi behöver det mer än någonsin efter denna långa vinter och trista sommar som var.
!
Dessa läckra krukor i betong med budskap vill i alla fall jag ta hem och plantera vårlökar i nu till påsk! I just LOVE them. Den finns i två storlekar och den lilla kostar 169:- (mycket känsla för slantarna!)
Nu ska här intas lite god pasta till lunch sedan behöver jag en del sol och syre innan jag fortsätter med bokföringen!
!
Sedan vill jag bara göra fint hemma och påskfixa!
!
Nu är påsken iaf framplockad på Kardemumma.
!
Kramelikram Carina

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad mycket fint.....Chill Norway har så fina kläder men i Sverige är det tyvärr bara i Göteborgstrakten som dom säljer det. Dom krukorna är så fina. Usch nu vill man handla massor av saker, det finns så mycket fint.

Ha det gott/ Kram Anne