tisdag 23 mars 2010

Favorit på Indiska!




Här kommer ett litet inlägg bara om ett verkligt bra inköp :) Jag blev totalt kär i denna blus från Indiska med vackra broderier och blommiga applikationer. Färgen är den vackraste vårgröna man kan tänka sig! Eftersom jag vill ha den på ett speciellt tillfälle så sparas den till Lindas 30 -årsfest. (hur jag nu ska kunna hålla mig så länge :)
Jag blev så glad när den fanns kvar för vissa bra saker tar verkligen slut på studs! Ikväll är det årsmöte som gäller :(
Men jag är iaf nyfärgad och nyklippt så det känns så mycket skojjigare att kolla sig i spegeln. Doktorn från Uppsala som skulle ha ringt vid lunch lyser med sin frånvaro!! Är inte det typiskt för nu sitter jag bara och väntar liksom och får inget gjort!!!
Hmmm....väntar en liten stund sedan ska här fixas med annat än att vänta på ett samtal!!
Kramar Carina

1 kommentar:

Tin sa...

Jätte fin blus!!!
Låter som att ni hade en väldigt mysig dag i Stockholm!
Ha det så bra!
Kram Tin