tisdag 23 mars 2010

Favorit från Odd Molly!



Här kommer dagens andra (!) inlägg och ytterligare en favorit i garderoben. Jag bara älskar denna Odd Molly skapelse för den är så olikt de andra "oddisarna" jag äger. Jag älskar modellen, färgen och de små "speglarna". Min läkare ringde iaf sent omsider och pratade lite sådär läkarsluddrigt och bröt på isländska. Lite svårt att begripa vad karln sa, ja!!
!
Nu vet jag att det inte blir operation förrän i höst och då kommer dom att plocka bort plattan som opererades in förra gången och tummen ska fixas samtidigt! Det känns skönt att veta att våren och sommaren kommer att se ut som vanligt. Det blir lättare att planera sommarschema om jag också kan jobba som vanligt.
!
Det är inte bara att få ihop semestrar och sommarlov i vanliga fall än värre om jag blir sjukskriven! Så det känns som jag vunnit högsta vinsten ;)
!
Näpp,nu är det dags för årsmöte och mitt sista som sekreterare!
!
Tjolahopp!



Inga kommentarer: