söndag 14 mars 2010

Fler vackra sjalar!







Jag fortsätter att visa underbart vackra sjalar med volanger i ljuvliga färger. Dessutom tycker jag att dom är ett klipp 229:- styck! Jag skickar gärna land och rike runt om ni inte hittar dom i närheten där ni bor för man bör ha minst 2 stycken denna vår tycker jag!! :)
Jag har sprungit flera mil på stan och shoppat loss ordentligt! Det blev ett besök i Gamla stan och alla söta butiker som finns där! En fröjd för öga och själ!
Tänk vad jag känner mig virrig.....jag skulle ju ha berättat för länge sedan att våran andra söta Linda som knäcker extra hos oss har fått en liten Morris och själv har jag blivit faster för andra gången till en liten Nora :) så här handlas det bebis kläder för fullt.Vi har träffat faster Anna och hennes lille Carl-Johan och han har fått sötaste skjortan jag sett! Han kommer bli kalas snygg i den!
Kramar från en schlager yr!
Carina
!
PS: Vann rätt låt!?!?

Inga kommentarer: