tisdag 2 mars 2010

Dröm om våren!



Nu börjar det bli dags för alla härliga plåt/zink krukor! Idag börjar vi packa upp massor med fina vitmålade och zinkade krukor och vattenkannor från ON Interiör! Jag ska försöka fota min favorit vattenkanna med ett ljuvligt mönster på. Jag tog en sneakpeak på en annan favorit också. En vit hög kanna med präglat mönster som skulle vara perfekt till höga snittblommor i sommar!
!
Inköpsresa är nu bokad , jag & Tette hann inte med en av de stora leverantörerna på Formex samt ett bedårande smyckesmärke så nu får vi ta en dag i den stora staden för detta. Stackars oss!! Ikväll ska jag vara lite social och fika hos urgulliga Linda som jobbar hos oss. Det ska bli mysigt att bara sitta och surra lite. Idag blir det promenix på lunchen. Vintern bjuder på sina vackraste sida idag!
!!
Njut av dagen!
Carina


2 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Hej Carina!

Jag vet precis hur det var på Formex. Även fast jag oftast gick i alla fall tre dagar så hann jag inte med alla. Det är bra att många har showroom och många kom ju faktiskt också förbi.

Ljuvliga bilder, nu längtar jag verkligen efter våren.

Vi hade sportlov förra veckan här så vi prickade in både snöstorm och töväder. Men det är ju mysigt att vara ute och äta matsäck de flesta vinterdagar. Fast i stormen så höll vi oss inne förutom lite skottning.

Tack för din rara kommentar. Jag tycker också lite fler borde våga lite mer. Det blir ju ofta lite ensidigt här i Sverige.

Ha en fortsatt bra vecka och en trevlig helg i huvudstaden;)

Kramar
Karin

Graadskan sa...

Hej vännen!

Fina krukor du visar!! Blir så glad varje gång du visar något, för jag tycker om precis ALLT!

Har ni fått in de fina banden ännu? I så fall skulle jag bli superglad om du mailade mig, så kan vi kanske göra en liten affär?

Kram Camilla