söndag 18 september 2011

Så snygga förpackningar!








Galet snygga förpackningar har Lilla Bruket på sina varor och montern är stilenlig med vad de vill med sitt budskap. Naturliga ämnen och dofter som tänker på Moder Natur och för våra tankar till gammeldags kurbad och apotekskänsla!
Det börjar ta form i butiken och vi bugar och tackar för allt beröm!

Igår var det ju hur gulligt som helst. Först möttes jag av en kund som hade bakat åt oss (förlåt Tette, men vi åt upp allt!) Hon hade bakat en chokladfudgebrownie med chokladtryffel topping.
Den var mäkta god och vacker för både öga och gom! Sedan gick det en timme så kommer det in en kund som har plockat trattisar åt mig!! Hur gulligt som helst! Tack söta Åsa!
Jag har världens bästa jobb, alltså!
Igår kväll firade vi Erik som har fyllt tonåring . Det bjöds på mat och vin samt gott till kaffet!
Idag står det jobb på schema trots att dom säger att söndagen är en vilodag ;))
Men nästa helg så kanske.....man kan vara lite ledig!

Jag kommer att packa upp vårat nya barnmärke Pumpkin idag , så ni med små barn är välkommen in till veckan och kika! Ib Laursen börjar ta form och blir äntligen upp packat! Massor med fint som vanligt!

Nu börjar det bli höst på riktigt och luften blir klar och kall precis som jag gillar den!
En stor anledning att få bo in sig och tända massor med ljus och kura ihop sig i soffan!
Tjingeling!

PS: Lyktor har vi fått massor av men de försvinner snabbt ur butiken också!

Inga kommentarer: