måndag 12 september 2011

Galet mycket fint!




Japp, här visar man rumpan också! Men vad gör man inte för konsten....inköp...inköp...och härliga pics från Formex. Här shoppar vi loss hos Olsson & Jensen som hade vackra kuddar (otippat när det gäller mig ;)) och en massa snygga lampfötter och glas och....
Vi börjar få lite ordning i kaoset och nu när jag var ner och jobbade så kunde jag bara konstatera att vi har galet mycket fint hemma i butiken!
Veckan består av möten och extra kvällsjobb....och lite mer möten!
Just nu ska jag slänga mig i soffan för att glo på en hyrd film och äta "fiiiin" Laktrits! Vi har nämligen fått hem riktigt god lakrits av prima kvalité med mycket smak! Me like tyvärr alldeles för mycket.
Jag har fått frågan var min tegelfärgade blus kom ifrån och jag ber om ursäkt för det sena svaret.
Blusen kommer från Saint Tropéz och det brukar finnas hos MQ. Jag köpte min på en butik i Sthlm som heter Sense och det här märket har verkligen schyssta priser. Jag betalade 399:- för min.
Hej hopp soffan nu kommer jag!
Sussa sött allihopa.
Kramar Carina

Inga kommentarer: