måndag 26 september 2011

I am in love with Howard!



Jag tycker att det är en helt fantastisk bild på mitt önske livingroom. Idag är jag lycklig ägare av två snygga men slitna bruna Howardsoffor och skulle gladeligen byta ut dom mot dessa skönheter i mörkgrått. Och i dessutom i kombination med en massa snygga fårskinn. Så himla snyggt!! Nu ska det bli filmkväll....med maken som högst troligt sover inom de första 10 minuterna och jag vaknar med mörka ringar under ögonen som vanligt för vem kan somna ifrån en film!!!
Ha en skön vecka gott folk!

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Älskar inte vi alla Howard?! Fantastiskt snygg och klassisk möbel. Lyckliga du som har två.

Jag skulle gärna ha en fin Howard hemma, men då jag inte vill ha fotölj (har fotöljer nu, men det passar inte det långsmala vardagsrummet..), så blir en hörnsoffa eller divansoffa bättre.

I stugan däremot drömmer jag om en i slitet brunt vintageläder. Eller en sån grå fin som du visar. Vilket för övrigt är den färg jag vill ha på soffan här hemma:)

Kram Susanne