fredag 30 september 2011

Härliga danskar!














En stor favorit just nu är ju som bekant Ib Laursens porslin som även Leila gillar att baka med!
Nya snygga färger i höst så du kan byta ut lite pasteller. Jamen, hur snyggt är det inte med en svart vispskål. Det lutar nog att en sådan och en mini får följa med hem. Det blir nog min fjärde vispskål! Jag använder mina ofta och både bakar och serverar ur dom. Den lilla är ju perfekt till vaniljsås,bär eller andra tillbehör.
Igår var Tette och jag på tjejmingel på Ljusdals motor och det var jättemysigt med en massa bra utlottningar och bra rabatt! Så det blev en blå Fjällräven jacka till Julia!
Nu ska jag fixa mig för en ny arbetsdag.
Ha en skön helg!
Kram på er
Carina

2 kommentarer:

topdesign sa...

ÅHHHH snygt!
Vad du har gjort fint!
Kram Lena

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

åhhhhhh! va mycket fint ni ser ut att ha..får lov att gå ut på er butikssida nu direkt♥ kram