torsdag 8 september 2011

Finaste Green Gate







Nu har vi packat upp massor med finaste Green Gate! Tette har skyltat om och fixat i vår " godishörna" Där vill man ha en av varje (därav namnet....) Vi har även packat upp nya snygga väskor från PIP och såklart underbara plånböcker! I dag ska jag fortsätta med Miljögården och har nu bara en och halv pall kvar! Sedan är det Ib Laursen som står på tur och sedan Affari men hjälp vad mycket snyggt som kommer......Håll i plånboken nu!
Mässan var lite förvirrande denna gång eftersom man hade kastat om alla montrar så vi missade en del leverantörer men hittade desto fler nya ;)))
Ni som gillar Tine K ska hålla utkik efter nya snygga krukor! Mycket Tine K inspirerade och det bästa av allt är ju att det är från samma fabrik men ack så mycket billigare! Även sk. Tine K pennor!!

Tusen kramar till alla ni som kommer in och förgyller våra dagar!
Carina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag satt på ett fik Helenesgården i Skövde och fikade med just Green gates porslin, det var en fröjd. De hade gjort en kombinerad butik och en cafe och det var helt otroligt vackert och härligt. Så åker du förbi Skövde så åk in till Helenesgården, ligger inne i centrum, det brukar gå att fråga sig fram kan jag tänka mig. De säljer greengate och Maramekko bland annat,och så givitvis fiket.

nettan.klar
enkla nettan

Har satt mig som blogloving hos dig.

Anonym sa...

PIP designen är underbar!

enkla nettan

Hoppas att du blir bättre i din hand snart, låter beskymmersamt. Sånt man helst vill att mamma ska blåsa bort.