måndag 19 september 2011






House Doctor är ju en otroligt läcker leverantör med coola saker som passar in i vårt sortiment just nu. Vi börjar sakteliga bli klara (ska inte ropa Hej ännu....) och vi kan börja med finliret nu!
Tette har varit långledig och iaf släpat hit en superduper snygg gammal dörr som vi ska använda hos oss! Vilken liten pingla hon är!
Jag släpade hem en stor kasse med nya höstkläder. Så nu återstår bara det skojjiga om nåt passar lilla mig! Jag är så himla sugen på lite nya kläder nu speciellt efter denna regniga kalla dag som vi har haft här idag. Maken bjöd på köttfärsbiffar och senapssås med klyftisar! Gotteligott!
Imorgon ska jag äntligen ha kontor (i 2 hela dagar för att komma ikapp!) Det ska bli så himla skönt att få ordning på alla ordrar,reklamationer mm.
Imorgon kommer det lite bilder på HD tagna på mässan på lite fina kuddar bla. Jag vet! Jag och kuddar!!

En liten fråga : Vad har ni siktat in er på för höstkläder och vad har ni för" favvomärke"??
Kram på er alla!
Carina

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Carina, blev inget besök i din butik denna sommar heller, tyvärr. Men fölger med på bloggen! Favvomärken frågar du efter. Många bra köp blir gjort på HM och då Logg kollektionen, men hade jag råd skulle betydligt flera kläder bli av Nygårds Anna och Hunkydory. Danska Container har du väl koll på? Skulle kunna tänka mig att det är Carina-smak. Kram Kicki