söndag 3 juli 2011

Sommar mat!



Jag är väldigt svag för Ceasarsallad och vill gärna ha kyckling samt bacon även om det inte är den riktiga varianten. Huvudsaken är ju att dressingen är god! Vi har testat att göra egen och nu sist köpte jag Paul Newmans Ceasardressing och den var riktigt god.
Nu sitter jag och peppar mig själv för att ta fram symaskinen och sy klart mina (vår) sommar gardiner samt en storduk och det vore ju lite najs om det blev klart innan jag ska börja planera höstgardiner :)
Igår blev jag så himla ledsen för att någon liten människa tycker sig ha rätt att sno grejjor av oss på Kardemumma. Det är en himla tur att man inte får syn på den person när det händer för jag tror att jag skulle spika fast den i örsnibbarna direkt. Nä,fy bubblan för folk som inte kan skilja på ditt och mitt!! Fy skäms!
Vi syns en annan dag!
Kram C

Inga kommentarer: