torsdag 7 juli 2011

Grattis våran älskade sötaste Molly!


Idag är det Mollys stora dag! Hon fyller nämligen 10 år! Jag väljer att lägga ut en bild på de finaste systrar som finns för jag vet att Molly saknar sin storasyster så det gör ont i hennes hjärta av guld! Men vi ska göra hennes födelsedag till den finaste och bästaste :))
Vilken underbar sommar vi har just nu! Dagarna går för runt just nu. Igår jobbade jag ensam i butiken och hade det jag gjorde och inte nog med detta så plussade jag på arbetsdagen med två timmar så jag skulle hinna packa upp Bruka innan jag gick hem. Det var en trött och sliten Carina som travade hemåt. Jag snodde ihop ett nytt recept som jag hittade på en urskojjig matblogg.
Couscous sallad med chilimarinerade räkor. Hur gott som helst tyckte jag men maken gick in och bredde sig ett par limpmackor för att bli mätt!!!! Ja, man kan ju inte lyckas jämt ;))
Inte nog med detta så har jag plockat fler pluspoäng denna vecka hos maken när det uppdagades att vi hade körbud på vår bil. Jag hade ladligen betalat bilprovningen men inte meddelat maken om vilken dag och tid detta skulle ske! Ooooooops! Allmänt förvirrad och det är nog ett ständigt tillstånd hos mig är jag rädd för! Jag ska inte ens berätta hur han upptäckte detta.......men tur var det iaf
Idag har vi nog världens lyckligaste 10-åring med en ny Xperia X8 samt en Onepiece (som stått högt på önskelistan länge) samt ett och annat smått & gott.
Imorgon spelar maken tillsammans med några grabbar (läs;gubbar ;)) på Ljusdals camping.
Han ska äntligen få spela banjo inför en publik!
Molly och jag kommer att sitta med i publiken och klappa takten och ha en mysig sommarkväll!
Kramar i massor!
Carina

1 kommentar:

Butiken Handplockat sa...

halloj vännen
sååå stooor sockerpumlan är =)
härlig bild =)
JAg har bokat hotellet som är på mässområdet =) ev ska en kompis med (inte snyggo Lotta denna gång )
Man kan bo upp till 4 pers på rummet som har 50 m till mässan =) men är av motelltyp du rymms =)
ska boka flyget snart vet inte om jag ska åka tors el fredag och hem söndag =)
men åka ska jag =) om jag så blir ensammen men vore underbart om du vill haka på =)
GÖR DET