tisdag 19 juli 2011

Underbara Pernilla Andersson

Ja , här är det långt mellan inläggen. Men det har varit full rulle här hos familjen Steggo-Uddh i sommar. I söndags var jag till Freluga trädgårdsscen för se denna vackra och begåvade tjej.
Pernilla Andersson är en sån där supercool människa som verkar ha ett hjärta av guld och en enorm emapti för alla runt omkring sig. En kvalité som man önskar varje individ skulle ha.
När hon och Dregen gifte sig så sålde dom inga bilder till någon skvaller press inte utan skänkte alla bilder till Situation Stockholm (en tidning som hemlösa människor i vår huvudstad säljer)
Hennes musik och utstrålning denna kväll på Freluga var magisk. Det var en höjdarkväll med vackert väder och fantastisk miljö. Har du inte besökt Freluga i Bollnäs ska du definitivt göra det.
I slutet av augusti kommer Bo Kapspers orkester dit! Ett litet tips bara!
Ikväll kommer energiknippet Lisbet och dricker vin och äter gott med mig och min familj. Det ska bli så himla mysigt!
Hon har en sån där härlig humor och lätt för skratt.
Tack alla söta kunder och vänner som gav mig så många komplimanger i går. Det värmde mitt hjärta enormt!
Ha en skön dag och passa på att njut av dagen!
Kramar Carina

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt att ni var här i närheten. I Freluga är det verkligen vackert. VI var där på Petter för någon vecka sen.

Jag fick med mig en massa fina varor från er iaf när jag var till Ljusdal för någon vecka sen. Härlig miljö ni har i butiken. Återkommer snart igen.

Kram Teres (hon med Tinek väskan)

Life´s Silverlining and I sa...

Vi gillar samma visst samma saker såsom att fika , resa och äta ceasarsallad :)& Den fina wrapen är även min favvo! (Har bloggat om den tidigare).