lördag 2 juli 2011

Rosa nyanser



Tänk vad dagarna skiftar.....igår var det medelhavs värme och idag bara grått & trist! Jag fick nämligen vara ledig igår och bättra på brännan ;))
Vi var och badade hela dagen men ack vad man är ringrostig. Mitt största dilemma var " Vad ska jag ha med mig för fika" Man kommer snabbt in i att packa badväskan med godsaker men de första gångerna är man inte så påhittig.....
Igår kväll blev det grillat, kyckling med rostade rotsaker och en tomat/mozarellasallad till det! Och efterrätt blev det också......jordgubbar med vispad grädde! Mumsigt värre!
Idag kliver vi in i den riktiga sommarmånaden juli.
Ha en riktigt skön helg allihopa!
Kram från Carina

1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Så härliga saker ni har fått in i butiken. Till veckan tar jag en tripp några mil och besöker er fina butik. Såg nämligen de fina skålarna som jag har letat efter, närmare än man tror sägs det och verkar stämma.

Kram Teres