tisdag 28 juni 2011

Pure white



Vårt vita härliga skåp är proppfyllt med vita favoriter igen! Mina vita favorit tallrikar samt de snyggaste champagneglasen. Dom är höga och vackra & kostar endast 49:- styck! Passa på att ladda med dessa nu inför alla sommarfester. Nu börjar de 3 pallarna från Miljögården vara uppackade och det har tagit sin lilla tid ;)
Vi har ju haft butiken fylld med en massa trevliga kunder också! Tack för allt beröm nu när vi har kastat om och fixat! Vi blir så glada att för att ni tycker vi har gjort ett bra jobb.
Tette har sakta börjat gå ner i varv inför semestern och jag hoppas att hon får mysa och vila massor med vänner & sol.
Här har sommaren visat sitt allra finaste varmaste sida idag.
Jag hoppas att den här för att stanna.
Jag har fått några förfrågningar ang. tapeten i förra inlägget. Den är helt ljuvlig och kommer från Holländska Eiijfinger och kollektionen heter Un Bisou och jag vet att Colorama har den här i Ljusdal!
Nu ska jag slänga mig i vilstolen med ett glas rött och en chunky bit chokladkaka!
Tjihooo!

1 kommentar:

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hejsan!

Är i Ljusdalstrakten ett par gånger per år och er fina affär är då ett absolut MÅSTE!!! Kommer upp igen nästa vecka och är lite nyfiken på ifall ni säljer Mailegkaniner?

Mvh
Amanda i Karlskrona