lördag 5 mars 2011

Kuddar i massor!



Kan man få för många kuddar.....Det är ett av de enklaste sätten att förändra ett rum, tycker jag själv. Kudden på bilden ska vara på ingående vilken dag som helst! Vi har fått påfyllnad av de grå samt de svarta roskuddarna. De tillhör fortfarande mina favoriter....dom är roliga att kombinera med och funkar till många stilar!
Igår kväll var hur mysig som helst. Vi åt mycket god mat, oxfilé Surf Turf med pepparvodkasås och en kall lime/ingefära sås. Köttbiten var perfekt stekt (medium rare) och skaldjursspettet var kalasgott! Och pricken över i:et blev en vit chokladpannacotta med mörkchokladkross och en syrlig fruktspegel och bär! Mums! Och vinet räckte hela kvällen :)
Det rådde nog lite syrebrist ett tag eftersom vi hade så mycket att prata ikapp!
Nu är Tette på väg till Thailand på 2 veckors semester och jag och Linda jobbar ihop dessa veckor. Igår hämtade jag ut nya biljetter till Thailand och nu känns livet så mycket lättare. Vi kommer iväg under påskveckan och kommer hem mitten av maj. Så sent har jag aldrig åkt till Thailand nån gång. Men jag antar att vi kommer att bo billigt när det blir lågsäsong ;))
Ha en skön helg!
Kram Carina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tips
www.udombungalow.se
Phukets bästa strand o unikt

läs även Pernilla Wahlgrens blogg

mvh
Keke
hemtrevnad.nu

Hanna sa...

Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med på, om du vill.
Ha en fortsatt fin söndag.
Kram
Hanna