onsdag 2 mars 2011

Woody känsla!



Visst händer det massor på tapetfronten. Ofta är det same, same but different men de här underbara tapeterna från holländaren Piet Hein Eek är fullkomlig kärlek direkt! De finns att inhandla på NK och på http://scrapwoodwallpaper.com/ Jag skulle absolut kunna tänka mig dessa i ett coolt barn/tonårsrum! Eller ett nytt kontor.....något för mig kanske.... ;)
Idag har jag haft en mys dag i grannstaden. Det blev inhandlat till Molly och en mysig lunch med otroligt gulliga favorit-Karin. Inför hemfärden så köpte jag med mig mini-semlor till tjejjerna på butiken som fått slitit hela dagen och jag har bara varit ledig och haft det bra! Nu ska jag strax ner och hålla kvällsöppet för er kära kunder. Kom och håll mig sällskap så jag slipper vara själv i butiken ;))
Ha det bäst allihopa!

Inga kommentarer: