fredag 4 mars 2011

Myskväll!


Ikväll ska jag ut & äta med världens bästa och roligaste Lisbet! Hon har ett skratt som bubblar av sig och man blir totalt smittad av hennes närvaro. Vi ska på Condis i Järvsö och mumsa i oss något riktigt gott och ikväll blir det extra spännande ny meny!
Vi har bokat bord ifall det är många sportlovsfirare ute på......
Idag jobbar Tette och jag ihop sista dagen innan hon sticker till Thailand. Hon kommer att ha en fantastisk semester tror jag med sina vänner. Lyllo henne.......
Det ser ut att bli ytterligare en underbar dag med mycket solsken.
Näpp, nu ska jag rusa vidare!
Kram på er
Carina
PS. Bilden tog jag på Condis i somras!

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Härligt! :) Hoppas ni får en trevlig kväll med mängder av bubblande skratt. :)

Hjälp, sockersuget slog till direkt när jag såg den fina bilden. Ser så gott ut! :)

Ha en trevlig kväll!

Kram Lotta