fredag 25 mars 2011

Vårat Team Andreas!




Julia Steggo-Uddh, 17 år, Ljusdal
Stämma i kören: Alt

Favoritsång i finalen: "Hungry heart" Bruce Springsteen

Musikalisk erfarenhet: Har sångtävlat, spelar gitarr och sjungit i kör

Bästa musikaliska minne: Jag kommer få mitt finaste musikaliska minne i vår, med Team Andreas




Tjenixen! Här kommer mer Team Andreas och Körslaget....det är ju liksom det viktigaste i vårt liv just nu. Vi måste ju följa med på denna fantastiska resa som vår dotter Julia är med på just nu. Imorgon är det dags igen för en ny Sthlms resa. Denna gång är jag iaf frisk och kry. Maken och Mollsan väljer att stanna hemma framför TV:n denna gång och heja på. Vi hade världens otur hela familjen förra helgen med värsta influensan med hög feber,frossa,illamående och yrsel.


Julia gjorde ett makalöst framträdande med över 39 graders feber och hon har tyvärr satt ribban för resten av kören (ingen av dom stackarna vågar ju vara sjuk nu :))
Vi hade trots förkylningar hur kul som helst på direktsändningen och var stolta som tuppar när vi åkte hem från Sthlm. Vi gör gärna om denna hemresa med seger i bagaget!! Jag hoppas att alla ni goa människor som röstade sist gör det igen och dubblar era röster denna gång!


Lite rapporter från Kardemumma....vi har packat upp hur många snygga industrilampor som helst! Snygga färger och fler modeller. Kom in och kolla läget på dom och fundera vart ni har plats för dessa godingar. Imorgon är det Linda och Tette som jobbar på i snygga röda Team Andreas tröjor och dom kommer troligtvis att tjata om era röster också :))


Ha det gott och sätt er bekvämt i Tv soffan och rösta på Team Andreas ända till finalen!
Team Andreas bidrag denna gång!

Beautiful Day - U2 Så röstar du: Ring 099-402 07 eller sms:a ANDREAS till 72 400





PS. Bilderna har jag lånat från LjP

3 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart röstar jag på TEAM Andreas=) Var in häromdagen på kardemumma, älskar den affären och nu har ni gjort så fint=)

Cattis sa...

Yes!! Då är det bara att ladda för nästa veckas körslag!! Och självklart röstade vi! :))) Och Julia är ju bara sååå bra!

Kram/Cattis

Tidsmästarinnan sa...

Men hallåååå! ooo vad kul! såklart jag ska rösta nästa program :-) kan tänka mig att detta är ett minne för livet, det verkar så himla kul!
Kram kram
Susanne