onsdag 16 mars 2011

Systrarna Voltaire



Nu måste jag bara få skriva om nåt helt annat! Förra helgen var vi nere i Sthlm och hade myshelg! Jag var in på Pub för att kolla in House Doctors butik (tyvärr tyckte jag att den såg ut som ett showroom. Mycket fin men lockar inte till shopping!) men istället tog jag en lov in på Systrarna Voltaires butik alldeles bredvid. Vilket underbart ställe och det var korsdrag i min börs där ett tag. Jag var tillbaka 2 gånger tom. och nu har jag fyllt mina musliburkar med godsaker och köksskåpen har fått tillökning.
Jag ska försöka fota vad jag shoppade till vår garderoben snarast. Men det rasar in leveranser just nu! Linda och jag fnissar hysteriskt åt hur virriga vi är tillsammans! Ojoj, men fint blir det men vi är ju lite "flokiga". Så fotografeing i dagsljus är bara glömma just nu.
Sist men inte minst: Tack alla gulliga ni som säger snälla saker både här på bloggen och i vardagslivet om Julias medverkan i Körslaget. Det värmer mitt hjärta! Vilken tur att ni är så många som är underbara och de som är små som människor och snåla med snälla saker och allmänt avundsjuka känns så få då!
Det måste vara den värsta sjukan som finns och så långt ifrån min natur som det går att komma!
Nej, låt oss skrota jante för en stund.
Stor kram till alla ni generösa och mysiga medmänniskor.
Carina




Inga kommentarer: