måndag 28 maj 2012

Underbar morsdagshelg!



Halloj alla söta människor! Vi har haft en underbar helg uppe i vår sommarstuga och vädret har varit det allra bästa. Lördagskvällen blev det grillning som smakade fantastiskt gott och grand final i eurovision contest. Vilken brutta hon är, Loreen! Vi var mäkta stolta denna kväll och radion bjöd på Euphoria  hela söndagen när vi målade för fullt! Jag har så ont i armar,rygg och handen. Vi målade i rask takt och nästa helg blir det en andra strykning! Det blir ljust och fint!
Jag blev ordentligt uppvaktad av min familj med fina paket :)) och var bara tvungen att ta ett underbart kort vid sjön när jag drack mitt morgonkaffe ur ny fin Green Gate mugg! Vilken vacker utsikt vi har från stugan man blir så glad i själen!
Idag står det föreläsning på schemat! Ingen mindre än Amelia Adamo ska prata idag och det ska bli så spännande! Imorgon bitti vid halv 6 sticker jag till Stockholm för att gå på kurs och kommer åter klockan halv 1 på natten. Lång dag blir det :)) men givande!
Kram på er!
Carina
PS Vasen och lyktan i det förra inlägget är från Kardemumma. Dessa är tyvärr slut men det finns liknande!

Inga kommentarer: