söndag 20 maj 2012

Snygga vita golv....i stugan....





Just nu snurrar mina tankar bara i vår lilla stuga! Det ligger trägolv i den lilla stugan som ska slipas och målas eftersom det är lite lappat och då skulle det inte funka att olja eller vaxas,tyvärr!
Det finns en tanke att man måste städa ihjäl sig och det vill man ju inte på semester och sommaren(det vill man ju aldrig i och för sig). Vi får lägga ut vackra trasmattor. Den gamla tegelväggen är så galet snygg. Vilken snygg kontrast det blir mot det vita. Alla dessa vackra hem har jag hittat på nätet och lagt i min inspirationsmapp och plockar fram lite då och då.
Den här veckan som kommer är en av de roligaste på våren. Det är ju Mors dag som kommer med stormsteg och då kommer alla snälla pappor med sina barn och köper vackra saker som alla mammor har önskat sig! Hur kul är inte det så säg...att göra vackra paket till er mammor!
Helgens arbete var hur mysigt som helst med glada tjejerna Cissi och Linda. Tack för en rolig lördag och vad roligt att jag fick feedback på coachningen jag gav er! Det gör jag gärna fler gånger när resultatet blev så bra! Bra jobbat och skoj att se att ni hade så bra teamwork!
Nu ska Julias studentinbjudningar snart ut till nära och kära!
Njut av söndagskvällen!
Carina

Inga kommentarer: