tisdag 8 maj 2012

Nya favoriter hemma hos mig.



Jag gillar verkligen dessa nya lyktor som vi har fått hem. Ny färg som lyser vackert och små söta vaser att ha färska små blommor i. Men hos oss får vi nog köpa hem blommor ett tag till för fy bubblan vad kallt det är på kvällar & nätter. Nu vill jag ha lite värme så man sitta ute & mysa litegrann. Nu på fredag blir det mingel hos Syrran och jag Alltid lika trevligt att få mingla lite grann och till veckan blir det Stockholm med Gröna Lund. Molly blev nämligen framröstad till Bästa kamrat och priset var då Gröna Lund. Jag följer med som förälder/reseledare! Det ska bli skojjigt! 
Det blir nog en heldag ute på Djurgården med Skansen samt Gröna Lund!
Idag ska det skyltas fram Rice och härliga karamellfärger! Längtar att få sätta igång med det!
Kram på er!
Carina

1 kommentar:

Tantbruns sa...

Men grattis Molly...Vilmer vann oxå i sin klass...det är väl då man ska känna sig stolt som förälder & att man har gjort ett bra jobb =)
Kramen A