onsdag 15 december 2010

Vacker pläd i folklorestil!


Underbara ljuvliga pläd har fått följa med hem. Jag gillar den verkligen hur mycket som helst!
Vi fick en massa grå/vita och även röd/vita klassiska ullplädar också. Perfekta julklappar till den frusne medmänniskan som vill ha en skön gosig varm pläd. Bra pris, tycker jag också. Priset för de klassiska plädarna är 489:- och min lilla folklore kostade något mer men så är den miljövänlig också. Dagarna rasar förbi och jag är så himla glad att det finns kunder som trosar kylan och handlar julklappar ändå.
Ett superduper filmtips The Greatest med bla Susan Sarandon. Behöver du mys och känner för att gråta en skvätt så rekommenderas den varmt!
Nu gott folk så ska jag tappa upp ett varmt bad och koka mig en varm kopp Årechoklad och bara koppla av. Imorgon kommer jag att avslöja vinnaren....
Ha en skön kväll!
Stor kram Carina

1 kommentar:

Maria sa...

Pläden på bilden ser underbar ut! Vad är det för märke?