torsdag 2 december 2010

Favoriter!



Me like alot!! Jag fullkomligt älskar fiffig förvaring. Allt man kan gömma snyggt lovordar jag minsann. Så nu hänger det två snygga återvinningstuber hemma hos mig och att det är dessutom snygg design gör inte saken sämre. Tack Lena för att du påminde oss att beställa hem dessa! Idag är det lika svinkallt och jag känner mig som en trög gammal frusen iskall och svår startad bil. I butiken har det kommit hem massor. Vi fick äntlligen äntligen doftpåsar även om det var väldigt få som kom. Men hon lovade fler snart!!
Sedan kom våra super läckra djurhuvuden hem igen. Passa på om du tänker köpa till någon i julklapp :) och en stor leverans från Bruka Design med våra favorithus samt rött härligt porslin och Tolixliknande pallar i svart och vitt. Det är lika bra att besöka oss omedelbart så ni får kolla läget själv :)))
Ikväll står det julbord agendan och det ska bli hur gott som helst! Äta lunch eller inte......???
Vad säger du ,Lisbet! Klart jag ska göra det.
Stor iskalll kram
Carina



2 kommentarer:

Graadskan sa...

Åh, härligt med julbord! Jag får dessvärre vänta ett par veckor på mitt första...

Fin förvaring! Bra och trevligt när de är så fina att man kan ha den typen av funktion framme... :)

Ha en härligt torsdag!
Kram Camilla

Anisis sa...

Åh, vad det låter mysigt med mycket nyinkommet! Iskallt jaaaaa! Sitter med yllesockor och fleecetröja på! Ville bara sova vidare i morse...
Ha det så gott!
Kram Anna