måndag 18 januari 2010

Odd Molly fynd!

Jag bara måste visa mitt rea-fynd från Odd Molly. Den inhandlades på butiken bredvid oss. Det är alltid skoj när man kan fynda till halva priset. Den här ljuvliga sjalen kommer jag att använda mycket vid kylslagna sommarkvällar. Nu har nedräkningen till Formex börjat. Jag åker ned på torsdagmorgon (tidigt!!!) och sedan kommer resten av gänget ned på fredag. Jag hoppas att jag hinner träffa mina goa Danmarksmässa-kompisar Anna på Handplockat och Lotta på Västbacken & moster fin. En lunch/fika kanske vi hinner med eller....? Det vore så skoj att träffas och surra lite! Jag är på Formex hela Torsdagen tills stängning.
Jag är så himla glad över alla som vill vara med och tävla! Ett stort tack för alla fina kommentarer och alla som kollar in här!
Imorgon ska jag visa vad som anlände till Kardemumma i dag! Vårens första tyg , så himla fiiiint!
Och du som väntar på vita lampfötter bör kika in under veckan. Vi får in en ny sändning med minst 3 modeller vita snygga lampfötter till alla "tomma" fönster såhär efter jul!
Kryddiga kramar Carina

1 kommentar:

Graadskan sa...

Så fin! Odd Molly måste vara på rea för att priserna ska bli överkomliga tycker jag och det är lite synd...
Inte utan att jag hoppas på en kall sommar för din skull! ;)

Lyllos dig som får åka till Formex! Har säkert sagt det förut, men vill du ha hjälp på mässan någon gång, är det bara att höra av dig! Hihi...

Kram Camilla