torsdag 6 september 2012

Höstmums....




Nu har vi fått hem höstens formar från Kalasform. Jag var ju bara tvungen att testa den nya storleken....mini muffins modell hög! Det är bara frostingen som måste finslipas så att den blir så där snygg.....men goda blev dom, mina äppelmuffins med Philadelphia frosting.
Här händer det massor.....varor rasar in...tapeter beställs...nya möbler till butiken .vi smider planer inför hösten & planerar.....årets Trendmässa på G....ny kurs på gång, denna gång säljteknik (i världsklass , den du :)
Min ledarskapsutbildning har gett mig massor och är sååååå nöjd med min mentor. Jag har verkligen hittat en ny duktig kvinna som behärskar massor inom detta ämne och jag vill lära mig allt! Till våren eller nästa höst tror jag att det blir en UGL utbildning för min del.....någon som har erfarenhet av någon sådan utbildning...vill gärna få tips på någon bra sådan för billig är dom inte dessa kurser!

Du som vill fynda möbler får gärna kolla in vår Facebook sida......snart dags för tävling där :))

Tjingeling!
Carina

1 kommentar:

Kajsa sa...

Ser jättgoda ut och lagom stora! Tack för sällskap på tåget!
Va mycket snyggt som kommit in......måste ta mej en tur nån dag!
Kram