fredag 28 september 2012

Längtar bort.....


Åhhhhh, vad jag längtar bort till sol & värme! Ibland känns det bara som att veckorna svischar förbi och man stannar upp & tänker, Är det här livet som springer förbi.....
Efter denna sommar så kan man inte annat än att längta till varmare breddgrader och jag kan bli så dramatisk att jag kan tänka mig att sälja allt och flytta & börja om ....lite dramaqueen bor det nog i mig trots allt :)
Just nu så rusar det runt miljoner tankar runt Ljusdal Trend och vår monter och att vi vann bästa monter i fjol gör ju att vi inte har någon preststionsångest alls ;))))
Fast, hur fin monter vi än skapar så är det nog bara en mikroskopisk chans att vinna i år igen. Men för vår egen skull och våra kunders skull vill vi ju att den ska vara den finaste så klart! I alla fall den som inspirerar mest......för det är ju målet från vår sida!
Idag är det fredag och jag får mysa med min älskade lillasyster ikväll och våra sötaste småkusiner....
Ha en underbar fredag alla ni!
Kramar Carina

Inga kommentarer: