tisdag 11 september 2012

Härliga höst!


Vilken härlig höstkänsla det är över Nyblom & Kolléns kollektion. Massor med mustiga färger på både löpare och kuddar. Den nya  färgen oliv är så himla fin! Speciellt på deras randiga kuddar som går att matcha ihop i storlekar och ränder......funkar så fint i kökssoffan. Nu måste jag komma till ett beslut när det gäller våra soffor......ska jag ha ljusgråa......en 3-sits och två fåtöljer med fotpall . Jag har iaf bestämt att det blir ytterligare Howard som får bo hos oss :)) Vi är så nöjda  med dom vi har haft men dom har gjort sitt!
Eller ska jag ha två  3 sitsar ......en massa I-landsproblem som far runt i huvudet ;)) Matta och soffbord har jag koll på .....det kommer att bli snyggt vilket jag än väljer! Nu ska vi försöka skylta lite grann i vårt stora skyltfönster.....nya tapeter och ny look!
Kram på er!

Inga kommentarer: