söndag 9 september 2012

Älskade kelimkuddar...



Vi har fått hem underbara vintage kelimkuddar i vackraste ull tyger. Man kan faktiskt se att de är återanvända gamla kelim mattor som återskapats till kuddar i äkta vintageanda. Jag gillar dessa hel skarpt!
Helgen har varit allt annat än lugn men skojjig.....fredagen var kaotisk...sålde allt mellan himmel och jord & hela butiken såg ut som den varit med om en jordskalv! Lördagen jobbade jag hemma med att göra höst ute....bära in utemöblerna och kratta det sista. Sen ner på butiken och göra en del fix....sen en underbar middag hemma hos Rolf & Lena.....hur trevligt som helst och god mat! Vår söte Victor hade fixat maten med Rolf och en viss hjälp av Lena ;) tror jag! Sent och skoj blev det.....lång sovmorgon och härlig frukost sedan stack vi till stugan. Min mamma och söta syster & små kusiner ville komma och hälsa på, det var kallt som attan så det var bara att elda på i kaminen! Mysigt att umgås även om jag alldeles för ofta får frispel på min mamma som jag dessutom håller på att personlighets analyserar....oj,oj svårt fall. (ledarskapsutbildningen sätter sina spår på alla i omgivningen ;))
Nu har jag precis kommit hem från Kardemumma efter några timmars jobb och jag kan lova att fint kommer det att bli!
Nu ska jag hoppa i säng!
Kram från en trött Carina

Inga kommentarer: