måndag 18 juni 2012

Sommarstuge gulligt!


Vi har bullat upp med dessa nya somriga textilier från Boel & Jan nu. Det är supersöta kuddar som passar till vilken köksoffa som helst.....och hissgardinerna som är randig på en sida och blommiga på den andra
Vi har massor med metervaror att sy en massa vimplar av till alla sommarkalas.
Idag sken solen och jag tror alla njöt av detta! Hos oss var det lugna gatan då vi misstänkte att alla ville plantera inför midsommar.
Jag har gått massor gjort både i går och idag. Planterat,skurat trädäck och klippt gräs. Idag har jag och sötaste Molly varit på Condis och käkat middag samt kokat lite saft & (!) slipat bort färg på en av yttrerdörrarna. Puh! Det var länge sedan jag hade sådan energi!
Nu ska jag lägga mig och kolla igenom en massa mysiga tidningar & somna ovaggat!
Godnatt på er!
Carina

Inga kommentarer: