tisdag 26 juni 2012

Green Gates katalog!


Nu dräller det in vackra inspirerande kataloger hela tiden! Green Gates katalog var inget undantag denna gång heller! Ååååå vad mycket söta saker det finns......jag skulle gärna vilja jobba hos dom :) Gå runt som en rosa maräng och gå drömma.......
Idag har det fixats in i det sista....packats....bokat hotell på Arlanda....fixat de sista pappren på Kardemumma och kollat och checkat! Planerat inköp de två små söta barnen vi har, som fyller år.....i år igen (!!!) Ibland är det torka när det gäller presenter och jag säger som alla föräldrar .....dom har ju allt redan.....;))....det brukar retar alltid gallfeber på någon.....
Sedan gjorde jag ett megafynd på 2 Hunky Dory plagg på halva priset!! Jag, som blev erbjuden 20% när jag hade bloggat om deras märke! Gissa om jag blev glad över mina fynd...jag som har velat fram och tillbaka om jag skulle shoppa eller ej!
Tjolahopp....nu ska det hämtas resväskor!
Carina

Inga kommentarer: