fredag 15 juni 2012

Mina favoriter just nu!


Tänk vad jag gillar mina cement ljusstakar från Tove Adman. Dom tänder jag varje kväll speciellt nu när det har varit lite gråmuliga och regniga sådana. Idag har vi packat upp tokfina kläder från Du och Jag.
Jag hade hoppats att visa en hel del bilder från studenten men bilderna ligger fortfarande på minneskortet :( .
Men vem vet jag kanske visar lite längre fram. Vår sötaste Julia myser med Victor i Side, Turkiet denna vecka. Fick inte hon den finaste presenten av honom ! Hon grät sig igenom varje present hon fick och det var äkta glädjetårar. Lite smolk var det dock i vår glädjebägare eftersom Julias farmor valde bort att fira Julias stora dag :(( sånt gör ont! Det är en himla tur att det finns så otroligt mycket varma kärleksfulla människor som ville dela denna dag med Julia & oss! Tusen tack för att ni finns för oss!
Utan er hade inte denna dag blivit fulländad!
Nu ska jag snegla lite på fotbolls EM och kryssa mellan alla roliga bloggar som jag inte varit inne på länge!
Kram på er!
Carina
Ps. Vackra ordspråk ska man samla på sig genom livet och tänka på ibland! Denna här under är ett sådant.

Many people will walk in and out of your life,
But only true friends will leave footprints in your heart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men fy för farmor.....
ser att ni dade det bra ändå:)

Anonym sa...

Men fy för "farmor"