tisdag 14 juni 2011

Hej hopp i lingonskogen!



Härom helgen stod arbetsmoralen högt i kurs. Vi var nere i jordkällaren och röjde och nu går den under arbetsnamnet " vinkällaren". Det låter ju dessutom trevligare......
Vi klädde in hyllorna med en schysst Cath Kidston inspirerat vaxtyg och numera står mina fina lingonsyltsburkar på plats. Och det så mycket roligare att gå ned dit nu när vi har gjort fint!
Idag har det varit en hektisk dag men skojjig. Jag stack ner till Sthlm över dagen för lite inköp inför hösten & julen. Så mycket fina smycken kommer att komma redan i början av augusti ( lagom till alla trevliga kräftskivor samt surströmmingsfester)
Jag stressade livet ur mig för att prova ett par snygga skor på Scorett och dom inhandlades med ett leende!
Molly fick en maxikjol och nya svarta haremsbrallor och 2 snygga linnen. Men några härliga sommarklänningar till henne såg jag inte skymten av! Hur som helst så sken solen över vår huvudstad och värmen låg runt 25 grader och jag var totally fel klädd. Jeans och en tunn blus samt stövlar och för säkerhets skull min röda ullkofta från Odd Molly ;))))
Jag var lite varm hela dagen.....
Nu ska här sovas för imorgon har Molly skolavslutning!
Kram på er alla!
Carina

1 kommentar:

Handplockat sa...

Sawadeee Kaaa Goood Loooking =)

du är ju för pysslig =)

här kommer en varm stor kram från den tropiska värmen i kväll packar vi och i morgon kväll börjar resan hem =)

jag köpte ett par prickiga converse i går och tänkte på dej

kramis