söndag 19 juni 2011

Att bädda eller inte bädda?!



Jag är barnsligt förtjust i PIP studios sortiment. Både porslin och kuddar men även deras bäddserie. Jag går igång på vackra sängkläder och dom här värmer vilket hjärta som helst för att inte tala om hur gott man skulle sova i dom!
Så nu måste vi ta en liten funderare på Kardemumma om vi ska utöka sortimentet ytterligare med dessa godingar! Kom in och säg vad du tycker eller en kommentar. Det skulle vara så kul att få höra vad ni tycker om dessa vackra bäddset?
Är inte det inte en lyx att få bädda med extra fina bäddset!! Själv sover jag allra bäst i Af Swedalas lakan just nu!
Helgen har varit fylld med skojjiga saker. Igår blev det Sthlm för andra gången denna vecka (!!!)
Vi och min systers lilla Ida stack till Stora staden med Körslaget för att se när dom sjöng Sveriges nationalsång på Stadion. Det var pampigt. Vädret var vackert (fel klädd även denna resa ;( regn och rusk var det sagt!) Vi stannade och kollade in lite friidrott sedan sprang vi på stan och kollade lite grann. Det blev en lång tur inne på Zara (Julias favorit just nu) och sedan en lång tur inne på BR (Molly &Idas favorit)
Dagen gick hur fort som helst så vi fick hasta i oss indisk mat hemma hos svägerskan för att hinna med bussen hem som gick 20:45
Tänk att tiden går så snabbt när man har skoj!
Idag blir det fortsatt bokföring och en sväng till butiken. Vi fick 3 pall från Miljögården , 1 pall från Bruka samt 8 kartonger. Vi har att göra om man säger så ......
Ha en skön lat söndag!
Kramar till er alla!
Carina

2 kommentarer:

UlrikaBorg sa...

Hoppas mina krukor kom nu med pallarna från Miljögården!! =)Jag kikar in till er imorgon o kollar...
Kram Ulrika

Emma sa...

Självklart ska ni utöka med PIP bäddset!!!