lördag 4 december 2010

Kusin vitamin hängde och slängde i en gardin



Nejdå...ingen kusin har varit här....men här kommer bild på min julgardin....gillar de "hemvävda banden" mycket! Nu är det dags att byta första omgången hyacinter och jul narcisser som luktar bajs tycker min Julia och kommer jag köpa fler...not! För vem vill att det luktar bajs hemma hos sig men blommorna i sig är ju hur söta som helst! Så fort jag hinner ska jag ner en sväng och frossa i nya blomster!

!Vi har packat upp svarta och kritvita fårskinn (hur snygga som helst!!) samt en hel pall med Cult Design och massa choklad från Åre. Vi har fått hem kakaon i ljus/mörk/mint. Den är helt underbar att göra drickchoklad (smakar som man var liten) och dessutom suverän att baka med! Alla 3 smakerna ska följa med mig hem och det ska göras goda chokladdrinkar hela vintern ;) för det behövs nu när Kung Bore har tagit sitt grepp om oss!

Ikväll var det tredje kvällen jag var ut och käkade (nu vill jag hålla mig hemma några kvällar). Igår firade vi Jonas körkort samt Julias Lucia med god mat på Condis och ikväll var vi på samma ställe men med makens jobbarkompisar.


Sov gott alla raringar!
Kram från proppmätta mig

Själv ska jag jobba imorgon (what else is new!!)

Inga kommentarer: