tisdag 28 december 2010

Konsten att unna sig själv!



Jag gillar att unna mig själv ;))) Den rutiga i mitten har jag fått av maken i julklapp (kom först i fel färg men kommer strax i "min" färg) och de andra två tycker jag att jag var värd (bara ändå)!
Det blir ju en del klädköp när man jobbar som man gör och tyvärr tröttnar man alldeles för fort på sina plagg. Men nu längtar jag att man ska ringa och tala om att de har kommit till Johanna -butiken.

Idag har varit en riktig tyck-synd-om mig-dag. Ont i skallen, halsen värker och hostan vill liksom inte ge med sig och som alla andra tycker man att allt är tråkigt när man är sjuk. Jag och döttrarna tussar runt i våra härliga fårskinnstofflor (som Tomten kom med....)

Idag har jag spanat efter mumsiga recept inför Nyår. Det är ju så kul att testa lite nya recept (såg nån oxfilé med roquefortsmör.....lät inte det gott....) Sen har jag spanat i de vackra böckerna vi fick av tjejjerna på butiken! Tack snälla ni! Ni är bäst!!

Ja, sen har jag spanat resa till Thailand. Får svar i morgon om det finns plats de datum som vi vill......längtar....har redan börjat resa i mina drömmar....kanske blir det en tur till Vietnam innan det är klart....om vi pallar för det brukar vara rätt varmt i april....vi får väl se....underbart att ha något att längta efter...
Både Linda och Tette ska dit i vinter men inte samtidigt....lyllo dom som får åka tidigare ;)))
Nu är det sängdags..
Sköt om er därute i vintervädret!
Kram på er.






2 kommentarer:

Unknown sa...

Riktigt fina plagg! Stackars dig som är krasslig! Krya på dig! Kram Lenita

Jenny sa...

Hej Carina!
God fortsättning!

Klart man ska unna sig och speciellt så fina Mollysar;)

Hoppas du kryar på dig så du slipper vara sjuk på nyårsafton!

kraam Jenny