måndag 6 december 2010

Julpyntat hos mig!










Gomorron! Det är lite mickligt att hinna fota medans det finns något dagsljus. Den här julen har jag dammat av mitt växthus och planterat lite smålökar däri och mina hjortar fick flytta in där i år . Hjärtstommarna blev hur bra som helst med buxbom och det sitter 3 stycken sådana hos mig mellan fönstren och blev liksom pricken över i:et. Stort Grattis till Tette som fyllde år igår.

Jag trodde jag skulle hinna dit och gratta henne men jag hade så mycket att fixa med i butiken så jag blev kvar längre än jag trodde! Camilla, du hade mer än gärna fått komma och jobba! Det var hur mycket att göra i butiken igår och trots stressfaktorn var det hur skoj som helst!

Jag hoppas att kunna visa lite bilder från Tettes sköna hem när jag nu ska hinna komma dit!!

Nu ska jag snart iväg till butiken! Vill bara påminna om att vi får in underbara sjalar i slutet av veckan. Tack Lena för tipset!!

Ha en skön måndag!

Kramelikram

5 kommentarer:

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Åh så fint du har gjort det!!:)

Kram Izabell

Graadskan sa...

Härliga bilder! Hade tänkt att jag skulle pyntat mer hemma denna helgen, men jag gjorde massa annat istället... Vad vet jag inte riktigt... ;)

Erbjudandet om jobbhjälp kvarstår till framtiden. :)

Kram Camilla

Jenny sa...

Vad fint du gjort, jag gillar verkligen din stil! Huset med renar var jättemysigt!
Ha det så bra, kram Jenny

topdesign sa...

Jättemysigt Carina. Du är så duktig. Ha nu en fin vecka i butiken och sälj som 17 :).
Kram Lena

Jenny sa...

Vad fint du pyntat Carina!

Ha en fortsatt bra dag!

Kraam Jenny