torsdag 27 maj 2010

Små detaljer!





Jag visar några fler detaljbilder från badrummet nu när det lilla skåpet är på plats. Det saknas dock lister och jag med begränsad talförmåga har inte orkat ringt våran snickare.Fast egentligen behöver jag inte prata så mycket då, utan på sin höjd svara mmm... och jaa... Den karln kan prata både på in/utandning och ingen behöver svara honom heller. Han kan hålla en monolog i typ 1 timme och jag har nog inte haft den energin att lyssna :) Men till helgen lever den gubben farligt för då kommer han inte undan!
!
Veckan har fortsatt i rasande tempo och snart gott folk , kliver vi in i juni och sommartider!!
Det kommer att firas med tävling hos mig!
!
Imorgon bär det av till revisorn med ny bokföringspärm och lite andra papper. Just nu tycks jag inte hinna hälsa på någon av er och det är så himla trist eftersom jag blir så glad att hälsa på var och en!
!
Jag har inte ens hunnit kolla igenom senaste Lantliv!
Den här helgen är så rolig och intensiv eftersom det är lönehelg och Mors dag.
!
Det är en jätteviktig försäljningshelg för oss och vi hoppas att ni tycker butiken är fulladdad med godsaker lika mycket som vi tycker!
Det är galet vad mycket fint vi har fått in och bilder kommer snarast!
Kram Carina




Inga kommentarer: