tisdag 18 maj 2010

Favoriter!



Tittar in som hastigast för jag är strax på väg ner till butiken. Jag har suttit hemma och bokfört på förmiddagen (dels för jag vill spara på rösten och att febern ska gå tillbaka...). Jag längtar tills förkylningen är på väg bort. Jag vet att det går fortare om man vilar och är hemma :)
Imorgon kväll ska jag och Tette på Rosehills "vårinspiration" och jag hoppas att jag hinner ta lite bilder därifrån. Rosehills är en jättemysig handelsträdgård och café.
Nej,nu måste jag svida om illa kvickt!
Ha det gott!
Carina

3 kommentarer:

Graadskan sa...

Kan inte vara lätt att stanna hemma och ta det lugnt´, när det finns massa skoj saker att se och göra?!?
Hoppas du mår bättre snart!

Kram Camilla

Graadskan sa...

Ja! Banden har kommit! De kom igår! SÅÅÅÅ söta! Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska använda dem till...

Kram!

Handplockat sa...

hej snyggo tack för tipset =)
det blir kurs i sto onsda flyger ned tis pg vulkaneländet
sedan nästa torsdag lyfter vi om vulkanen är nådig bkk och sedan phuket
det blir Bang Tao 1v sedan phiphi och kamala beach 2v
back @ home 20 juni

bokade hotellen igår helt galna priser najselinajs najs


nu blir det att dejta john blund en stund
sköt om dej
bästa kryddan =)