måndag 3 maj 2010

Drömmer mig bort!








Jag fortsätter att visa mina fynd från vinden. Väskorna har nog ropats in för ett antal år sedan för en billig penning. Jag lånade Julias vackra kudde för att göra väskorna lite skojjigare på bild.
Är inte det en av de vackraste kuddar som finns? Drömma....vill man inte göra det ofta.....
!
Så känner jag just nu .....för att drömma mig bort....jag skulle behöva läntgta efter något...Det får gärna vara något som jag kan fylla på min energi....en rolig kurs (inte den jag går på just nu...bläh...men nyttig...). Jag skulle vilja gå en skojjig med färg och form. Det får kanske bli Sköna Hems inredningskurser till hösten. Är det någon som har gått på en sådan eller någon annan kurs som ger mycket tillbaka.
!
Ja, som sagt drömma får man göra hur mycket som helst...
Imorgon ska jag visa en favoritbild på ett vackert hem ,på tal om drömmar!!
!
Dröm mycket och lev livet :)
Carina


2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Carina!
Visst är det härligt att drömma:)

Vilket fint kuddfodral o charmiga gamla väskor du visar oss!

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

Bygatan sa...

Drömma är härligt!

Vet ingen som gått sköna hems kurs men har själv varit inne på att gå flera gånger..men är osäker på vad det skulle ge mig.

Ha det gott, kram Lena