söndag 30 maj 2010

Bortskämda lilla jag!
















Hur bortskämd får man bli egentligen? Idag har min underbara familj skämt bort mig totalt! Jag fick frukost på säng och massor med härliga paket. Molly överraskade med en otroligt söt bukett med handskrivet kort och ett eget inköpt vitt hjärta (puss ,puss, på dig sötnos!) och Julia hade handlat Leilas senaste One more slice. Den boken är fylld med vackra bilder och recept som får snålvattnet att rinna! Och maken, vad ska man säga....underbara älskade make...hade inhandlat en Vipp toaborstehållare , kanske inte det mest romantiska .....men den stod högt på min önskelista!!!

Nu har vi varit och ätit hos svärmor och uppvaktat henne med paket. Hon bjöd på sparrissoppa (egen odlade) och söndagsstek och som dessert, en chokladmoussetårta! Det mjuka fluffet runt midjan sitter som ett smäck :)

Nu ska det städas i Mollys lekstuga! Jag tror vi har haft invasion av (döda ) flugor som ska dammsugas upp. Det känns som min energi har kommit tillbaka!! Jihooo, nu när halva maj har flytit förbi i raketfart!

Må gott därute i alla stugor!

Kramar Carina

2 kommentarer:

Tin sa...

Vilka fina presenter du fått!!!
Jag hade också världens bästa morsdag. Fick fint halsband av dottern och fina blommor och choklad av mannen. Men framför allt så hade vi en härlig dag tillsammans här hemma.
Kram Tin

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vad härligt att bli så bortskämd, Leilas bok är ju aldrig fel!

Glad att jag hittade hit, alltid kul att finna nya charmiga bloggar :)

Ha en bra dag! Kram Maria