onsdag 27 januari 2010

Vackra montrar på Formex.













Det finns montrar på Formex som väcker känslor och en omedelbar förälskelse. Vintage by Fe är en sådan monter. Johanna kan verkligen konsten att förmedla sina produkter genom att ha bland de vackraste montrarna på Formex. För mig är det iaf så att det måste vacker omgivning om jag ska lockas till inköp eller att montern har en röd tråd så att man ser budskapet med deras prylar. Å andra sidan är det väl en himla tur att det finns fula montrar för annars skulle budgeten spricka direkt :) House Doctor är också ett märke som förmedlar sin profil på ett snyggt sätt, Green Gate likaså och flera danskar så klart. Jag blir också kär i PB´s monter och sist men inte minst Madley´s som har den absolut sötaste montern med massor av söta färska blommor. Jag får alltid massor med vårkänslor när jag kikar in i deras monter och ägarna är dom raraste dom också. Jag lovar det kommer bilder på deras monter också ;)
Det ser iaf ut som vi kommer iväg på en Asien resa innan min nästa operation (!). Det skulle vara helt ljuvligt att få samla nya krafter och ny energi inför nästa gipsning och såklart vårens arbete.
Det känns så himla tryggt att ha klippor som Tette på butiken som vet hur allt funkar. Utan henne skulle vi aldrig komma iväg. Puss på dig!
Nu ska det ner och arbetas lite!!
På återseende.....

5 kommentarer:

Handplockat sa...

hej hopp snygging
ja vad ska man säga vem blir inte kär när de ser johannas fian monter =)
Är du nöjd med inköpen? känns det bra?
vi har inte stressat utan vi har verklig jobbat oss igenom leverantörerna =)
men lite snurrig är man allt i planeten efter mässbesök =)

sköt om dej =) och de dina

kramen

Bygatan sa...

Va kul att få se lite från formex! Jag är precis som du att miljön måste tilltala mitt sinne för att jag ska få "köparlust", så därför kan jag åka låångt för att komma till en för mig "rätt" butik.

Den smutsblå-grå-färgen är såå fin! Skule vilja ta in mer sånt nu i mitt hem.

Önskar dig en fortsatt bra vecka!
Kram Lena

Handplockat sa...

lägg av vart när hur lääänge?

vi ska boka flyget innan 18 feb åker förhoppningsvis i slutet av maj som vanligt
men denna gång blir det ej Charter.. utan reguljärt med thai barn betalar bara 25% av flygpriset upp till 15år =)

Besök bang Tao "vår stand" om det blir Phuket för er del och öarna runt koo kai nock =)

inte liiite avis här inte

Trädgårdsingenjören sa...

Riktigt snygga grejor!!
Man blir super inspirerad!
Kram Gry

Trädgårdsingenjören sa...

Riktigt snygga grejor!!
Man blir super inspirerad!
Kram Gry