måndag 25 januari 2010

Blickar från Formex 2010


De första bilderna jag visar från Formex är egentligen den underbara färgen och patinan som den här nygjorda (!) stolen. Jag är fullkomligt såld på denna smutsiga härliga blå/gröna färg.
Ni kommer att få se mer av denna färg hos oss på Kardemumma denna vår. Jag har försökt summera mässan och den har inte varit den bästa tyvärr. Man vill så gärna bli överaskad och hitta nya makalösa leverantörer som ingen annan har upptäckt!!! Men den här mässan är jag glad att vi redan har så otroligt många duktiga leverantörer som ständigt förnyar sig så vi på Kardemumma blir makalöst överraskad gång efter gång!! Vi har hittat mycket spännande saker både för hemmet inne och för hemmet ute i vår/sommar.
Tiden går ju så himla snabbt på mässan så jag hann inte träffa mina favoriter Anna och Lotta. Men det får vi ta igen nästa gång vi träffas :) Nästa mässa skulle jag gärna vilja träffa fler bloggisar (som har egen butik) som besöker Formex och byta lite butikssnack om bra och mindre bra saker. Erfarenheter ska man dela med sig så mycket man kan ;)
Jag vill passa på att tacka alla för att ni är med och tävlar hos mig. Det är så himla skoj att se vad alla tycker om Green Gate. Tävlingen håller på till den sista januari. Passa på att tävla du också!
Jag visar mer godbitar i morgon......
Varma kramar Carina





5 kommentarer:

Graadskan sa...

Svårt att tro att stolen är nytillverkad! Men väldigt charmig!

Mollys spjälsäng är målad i ganska precis en sådan nyans, blå/grön/grå. Var helt inne på att måla den vit, men det hanns aldrig med och det ångrar jag inte idag! Ibland löser sig vissa saker till det bästa, utan att man vet det just då...

Kram Camilla

Titti underkalas-eken sa...

Stolen är ju helt fantastisk!!

Jag är så nyfiken på Formex, hann du se nåt av utställningen om det kungliga bröllopet? Och var det denna Formex som hade tema "Kreativa rum"?

Stor kram Titti

Västbacken sa...

Inte var Formex vad den brukar vara. Ville hitta många nya spännande leverantörer men det blev inte så. Ja det var fullt upp hela fredagen så det var synd att vi inte kunde träffas.

Kram

Livet på kyrkstigen sa...

Hej, vilken fin blogg du har!

julia steggo sa...

du ta så fina bilder mamma! jag saknar dig otroligt mycket! men vi ses ju imorgon, ska bli mysigt att gå ut & käka :). kramis!